poczta@coloseum-zabrze.pl

+48 503 502 302

Status: Otwarte

BrakObrazka

10 sposobów na spalenie tłuszczu!

Coloseum

29 grudnia 2015

Istnieją dwie podstawowe metody zrzucania wagi. Albo zmieniamy swoją dietę, albo zaczynamy wykonywać ćwiczenia szybkie, bez długich odpoczynków. Wiadomo nie od dziś, że większość osób cierpiących na nadwagę ma problem ze zmianą swojej diety, dlatego poniżej znajdziecie 10 sposobów na zrzucenie wagi niekoniecznie zmieniając swoje przyzwyczajenia żywieniowe.

1. Interwały

Interwały to ćwiczenia, które wykonuje się intensywnie i bez większych przerw na odpoczynek. W trakcie wykonywania ćwiczeń nasz organizm doznaje szoku i w krótkim czasie gubi zbędne kalorie. Przez 15 minut treningu udaje się spalić nawet 300 kalorii i jeśli nie zjemy sytej kolacji, to na drugi dzień będziemy lżejsi o około pół kilograma.

2. Wzmacnianie odporności

Dzięki podnoszeniu lżejszych ciężarów, ale większej ilości powtórzeń w krótkim czasie uda nam się zbudować odporność. Im odporność jest większa, tym szybciej spalamy tłuszcz, ponieważ nasze ciało sporą ilość energii z jedzenia przekazuje do układu odpornościowego. W skrócie dużo powtórzeń, krótkie przerwy – dobre efekty!

3. Brak jednego kierunku

Ćwiczenie jednej partii mięśni danego dnia nie pozwoli nam na szybkie spalanie tłuszczu. Należy wykonywać wiele ćwiczeń podczas jednej sesji treningowej, co poskutkuje spaleniem 450 kalorii w 45 minut.

4. Spalacze tłuszczu

Niektóre produkty żywnościowe mogą przyspieszyć metabolizm. Zielona herbata, grejpfruty, czosnek, imbir czy gorzka czekolada to tylko garstka najlepszych spalaczy tłuszczu. Należy przy tym pamiętać, aby nie jadać tłusto, gdyż pomimo szybszego metabolizmu i tak przytyjemy.

5. Usuwaj kalorie

Poszukaj produktów, które są o niskiej zawartości cukru oraz bogate w białko i błonnik, aby pomóc zmniejszyć kalorie. Jedzenie bogate w błonnik będzie wymagać więcej energii do strawienia. Wszystkie produkty zielone to doskonałe spalacze tłuszczu, które nie zawierają żadnych kalorii.

6. Basen

Pływanie na basenie to jeden ze sposobów na zrzucenie zbędnych kilogramów. Każdy sportowiec wie, że podczas pływania angażujemy 50% mięśni swojego ciała. W ciągu 30 minut spędzonych na basenie możemy zrzucić nawet 800 kalorii.

7. Taniec – przyjemny sposób na spalanie tłuszczu

Podczas tańca angażujemy wiele partii mięśni, a dzięki balansowi możemy cieszyć się smuklejszą sylwetką. Regularne wypady na dyskotekę to doskonały sposób na utratę wagi pod warunkiem, że nie sięgniemy po alkohol.

8. Zamień to w rutynę!

Codziennie chodzimy po schodach, pagórkach czy wąskimi ulicami. Jeśli w trakcie wchodzenia na piętro będziemy rytmicznie podskakiwać (co z daleka nie będzie dobrze wyglądać) – bardzo szybko spalimy tłuszcz.

9. Jazda na rowerze

30 minut jazdy na rowerze jest jak pokonanie 3 kilometrów truchtem. Jeśli chcemy szybko spalić tłuszcz, to rower lub bieg będzie najlepszym wyjściem.

10. Rzuć cukier

Cukier jest przyczyną otyłości oraz problemów z sercem. Wyjęcie tego produktu z diety nie będzie trudnym zadaniem. Już po 3-4 dniach absencji cukrowej serce zaczyna pracować równiej, a mniejsza liczba kalorii to więcej miejsca na zdrowe jedzenie.

Zrzucanie zbędnych kilogramów to trudne zadanie, ale jak najbardziej wykonalne. Brzuch oraz uda to partie, które gromadzą najwięcej tłuszczu, dlatego nie zniechęcajcie się słabymi wynikami w tych miejscach. Po 30-40 dniach intensywnych ćwiczeń z pewnością uwierzycie, że jeśli ma się motywację, to wszystko jest możliwe!