poczta@coloseum-zabrze.pl

+48 503 502 302

Status: Zamknięte

Fitness

Oferowane u nas formy ruchu i zestawy ćwiczeń są przyjemne, ciekawe i często bardziej przypominają zabawę niż trening. Obecnie najbardziej popularne są TRX, BPU i wszelkie rodzaje aerobiku tanecznego, np. ZUMBA.

myszkaZapisz się na zajęcia przez INTERNET!

Aby zapisać się, wystarczy kliknąć na wybrane zajęcia i wypełnić formularz. Liczby w nawiasach oznaczają- ilość osób / liczba miejsc.

Pamiętaj przede wszystkim o realniej ocenie swoich możliwości fizycznych. Jeśli od lat nie uprawiałaś żadnego sportu, nie zapisuj się od razu na intensywny trening, bo szybko się zniechęcisz, a ponadto możesz nabawić się kontuzji.

Zapisy online

2018-04-20
piątek
2018-04-21
sobota
2018-04-22
niedziela
2018-04-23
poniedziałek
2018-04-24
wtorek
2018-04-25
środa
2018-04-26
czwartek
7:00
8:00 REZERWACJA

(0/0)
9:00 TBC
Justyna
(13/20)
SPALAMY RZEZBIMY
Justyna
(10/20)
TRENING OBWODOWY
Justyna
(7/20)
LOW HIGHT BODY
Justyna
(10/20)
10:00 TABATA
Kasia
(6/15)
11:00
12:00
13:00
14:00 TRENING SILOWY 20:00 - 20:50
Dominika
(1/10)
15:00
16:00 BODY SHAPE
Justyna Czaja
(9/12)
REZERWACJA

(0/0)
17:00 PILATES
Justyna Czaja
(10/12)
PLASKI BRZUCH
Justyna
(21/20)
BPU
Sylwia
(12/15)
SZTANGA
Kasia
(2/15)
18:00 TRX
Kasia
(13/11)
INTERWAL + PLASKI BRZUCH
Iza
(17/20)
SPALAMY RZEZBIMY
Justyna
(26/20)
YOGA
Katarzyna M.
(6/14)
LOW HIGHT BODY
Justyna
(19/20)
19:00 TRX
Kasia
(8/11)
TBC - ZAJECIA OGOLNOROZWOJOWE
Iza
(13/20)
YOGA
Katarzyna M.
(8/14)
TRENING OBWODOWY
Justyna
(20/20)
BRAZYLIJSKIE POSLADKI
Dominika
(4/20)
20:00 SMUKLA TALIA
Ania
(9/20)
STRENGTH FLEXIBILITY
GOSIA
(15/13)
FIGURA NA LATO
Ania
(11/20)
TRAMPOLINY
Justyna Czaja
(10/10)
21:00 TRAMPOLINY
Justyna Czaja
(7/10)
TRAMPOLINY
Justyna Czaja
(10/10)

UWAGA!

Jeżeli dokonałaś wcześniejszej rezerwacji zajęć, a nie możesz brać w nich udziału, najpóźniej do 4 godzin przed ich rozpoczęciem odwołaj swoje uczestnictwo dzwoniąc pod nr  503 50 2302 .
W przeciwnym razie ważność karnetu automatycznie zostanie skrócona o 3 dni.


 

Nadrzędnym celem aktywności fitness jest „czuć się dobrze z samym sobą”. Będąc świadomym swoich możliwości, nieustannie się doskonaląc, czuć się bezpiecznie i pewnie we wszystkich obszarach życia: na publicznym wystąpieniu w pracy, na samotnej wędrówce po górach, na imprezie u znajomych, na basenie z dziećmi, na rowerach z wnukami itp.



W jednym karnecie otrzymujesz SIŁOWNIĘ, FITNESS oraz CARDIO bez ograniczeń i bez podpisywania żadnych umów!

Cennik

Siłownia, Fitness, Cardio
– bez ograniczeń –
Całodniowy
7.00-22.00
Wejście jednorazowe
 
12
Karnet OPEN – 1 miesiąc

59*

 
  *kliknij na cenę i zobacz szczegóły
Dostępne zajęcia:

Trampoliny

Skakanie na trampolinie kojarzy ci się tylko z dziecięcą zabawą? To błąd! Specjaliści od fitness przekonują, że dzięki tej niepozornej czynności możesz nie tylko poprawić gibkość i koordynację, ale także szybciej spalić zbędne kalorie.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

Yoga

Yoga – to staroindyjski system pracy z ciałem, oddechem i umysłem. Prowadzi do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Kształtuje piękną, smukłą sylwetkę, poprawia samopoczucie i stan zdrowia. Dla niektórych jest tylko fizycznym treningiem, dla innych filozofią, sposobem na szczęśliwe, zdrowe życie. Redukuje poziom stresu.

czas: 50 min cena: cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł zł

Stretching

Systematyczne wykonywanie tych ćwiczeń pomaga utrzymać prawidłową postawę ciała, poprawia koordynację ruchową i giętkość. Stretching zmniejsza też napięcia mięśni wywołane stresem, a dzięki spokojnemu rytmowi ćwiczeń i miarowemu oddychaniu to dobry sposób na odprężenie.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

Cellulit Attack

Zajęcia ukierunkowane na wzmocnienie i ujędrnienie dolnych partii ciała, prowadzone w umiarkowanym tempie. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Główny cel; rozbijanie tkanki tłuszczowej z okolicy bioder, pośladków i ud, ujędrnienie ciała…

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

Płaski brzuch

Ćwiczenia na płaski brzuch to najlepszy sposób na pozbycie się obwisłej skóry i szpecących wałeczków. Aby móc pochwalić się płaskim brzuchem, nie wystarczy bowiem przestrzeganie najskuteczniejszej nawet diety. Konieczne jest również wykonywanie odpowiednio dobranych ćwiczeń modelujących angażujących mięśnie brzucha.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

Zumba

Zumba jest dla każdego bez względu na wiek, płeć i kondycję. Łatwe do naśladowania kroki taneczne, urozmaicona kompozycja ruchów i energetyczna muzyka wszystkich wprawia w optymistyczny nastrój i pobudza do zabawy. Łatwe ćwiczenia sprawiają przyjemność, a każdy daje z siebie tyle ile może.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

Spalamy rzeźbimy

Podstawową zaletą tego treningu jest to, że przy minimalnym nakładzie czasu daje dużo lepsze efekty w budowaniu kondycji i pozbywaniu się nadwagi, niż jakikolwiek inny rodzaj wysiłku. Polega on na wykonywaniu wysiłku o zmiennej intensywności. Taka konstrukcja treningu sprawia, że ciało zmuszone zostaje do większego wysiłku niż ten, na jaki byłoby je stać w czasie dłuższego wysiłku o stałej, średniej lub niskiej intensywności.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

TBC

Total Body Conditioning – trening ogólnorozwojowy dla całego ciała: zawiera ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Kompleksowy cel i rezultaty w postaci przyśpieszania procesu spalania tkanki tłuszczowej, poprawy kondycji i wytrzymałości mięśniowej. W zajęciach tych wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, czasem piłki i sztangi.

Zajęcia przeznaczone dla wszystkich, również dla osób zaczynających swoją przygodę z fitness.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

PoleDance

Pole Dance jest formą sztuki; połączeniem tańca i gimnastyki. Jest to forma fitness praktykowana przez rosnącą liczbę entuzjastów. Dzięki Pole Dance można znacznie poprawić elastyczność i wytrzymałość. Jest zdecydowanie dyscypliną wymagającą, ale jednocześnie dającą bardzo szybkie i zauważalne efekty. 

 

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

TRX

Ćwiczenia w oparciu o Taśmy TRX angażują praktycznie wszystkie grupy mięśniowe, zwłaszcza mięśnie brzucha jak i lędźwi, czyli te które utrzymują naszą postawę.  Jako ciężar wykorzystujemy grawitacje i masę własnego ciała a stopień trudności zależy od przeniesienia środka ciężkości względem punktu zaczepienia. Sprzęt ten nadaje się bardzo dobrze do ćwiczeń po urazach jak i do wzmacniania wiązadeł, które łatwo uszkodzić podczas niekontrolowanych ruchów kończyn.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł

Tabata

Tabata to ćwiczenia składające się na trening o niezwykłej intensywności, który wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu.Trwa zaledwie cztery minuty, ale jest tak intensywny, że może zastąpić nawet godzinny trening. Trening Tabata skutecznie pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz poprawia wydolność organizmu. Jest tylko jedna zasada: należy ćwiczyć bardzo szybko, nie odpuszczając sobie i nie wydłużając przerw.

czas: 50 min cena: 1-wej 12 zł, karnet *59 zł