poczta@coloseum-zabrze.pl

+48 503 502 302

Status: Otwarte

BrakObrazka

Zafunduj sobie płaski brzuch!

Coloseum

3 stycznia 2016

Czy chcesz mieć stonowany brzuch? Czy wyraziste mięśnie brzucha brzmią zachęcająco? Jeśli tak, poniższe sześć ćwiczeń na brzuch jest tym czego szukasz.

1. „Deska” na jednej ręce

Deska na jednej ręce jest bardziej wymagającą wersją tradycyjnej deski. Wszystko co musisz zrobić to unieść jedną rękę w trakcie wykonywania ćwiczenia by wywołać masywne skurcze mięśni.

2. Brzuszki przy uniesionych nogach

Dla solidnego kształtu V, połóż się twarzą ku górze, unieś wyprostowane nogi prostopadle do sufitu. Napnij mięśnie brzucha i podnieś łopatki tak, jakbyś chciał klatką piersiową dotknąć nóg, rób tak, jakbyś chciał wcisnąć swój pępek w kręgosłup w szczytowym momencie wykonywanego ruchu, następnie powoli opuszczaj nogi. (Seria 15).

3. Unoszenie nóg w podporze na drążku

Zwisając z drążka powoli unoś nogi, aż będą na wysokości klatki piersiowej, zatrzymaj na chwilę tą pozycję, następnie powoli opuszczaj. (Seria 10).

4. Skłony tułowia z użyciem linki wyciągu

Ustaw linkę wyciągu i uklęknij z linką w dłoniach. Wykonuj skłony tzw. „Allahy”, starając się dotknąć głową jak najbliżej podłogi. Powoli się prostuj. (Seria 15-20).

5. Krzesło kapitańskie

Zablokuj stopy i usiądź na ławce. Trzymając ciężarek na wyprostowanych rękach wygnij ciało do tyłu by dobrze napiąć mięśnie. Wykonuj skręty tułowia z jednej strony na drugą i tak przez 10 powtórzeń.

6. Rolowanie kółka

Uklęknij z kołkiem w dłoniach. Odjedź jak najdalej, aż do wyprostowania pleców. Wróć do pozy wyjściowej przy jednoczesnych skurczach mięśni brzucha. (Seria 10).

Cierpliwość i determinacja to klucz do sukcesu

Budowanie wyraźnych mięśni brzucha polega na wytrwałości. Taki typ ćwiczeń bywa uciążliwy, ale nagroda jaką dzięki nim otrzymujesz jest tego warta. Włóż czas i wysiłek w powyższe sześć ćwiczeń a zobaczysz rezultaty.